Wyszukiwanie


Oto jest...

2009-07-15 22:18

Czasem coś napiszę i wymyslam sobie, że daję komuś coś...trochę sobie może. Wymyslam sobie sens. Czy jest tam kto?, Czy jesteś w stanie mnie usłyszeć?, Czy jesteś w stanie porzucić pragnienie, oceny, wyobrażenia i mnie usłyszeć?, Ja nie jestem w stanie słyszeć kogokolwiek. to moja pieśń prawdy. Czy znasz wiek wszechswiata?, albo stan bez myśli?-komu chcesz wcisnąc ten kit, który i ja wciskam często?, Czy idziesz w stronę światła i miłosci? odrzucajac wszystko co nie pasuje do tego wyobrażenia, co burzy ten ład, kogo chcesz oszukać?, Czy widzisz miłość wokół siebie?, Czy jesteś teraz i mnie słuchasz?. Chcesz mieć swoje prawdy i ocenę i utrzymać swój swiat stając się swoim przesladowcą. Oto moja pieśń. Czy myślisz, że coś wiesz?. Zdradzę Ci sekret-nie wiesz nic i nigdy nie wiedziałeś. Wszystko co wiesz już było albo dopiero będzie. Oto moja pieśń. Oto moje zgliszcza i robactwo pawdy, wiedzy i miłości. Czy wiesz, że wszystko co odrzucasz, nazywasz złem czy kłamstwem jest Twoim jedynym przyjacielem?, jedyną szansą rozpadu tej bajki w którą wierzysz. Stań przedemną w całej swojej niewiedzy i zakłamaniu, bezradny, bez nadziei, a ucałuję Twoje stopy. Oto moja pieśń miłości. Nigdy nic nie odkryjesz ani nie będziesz szczęśliwy. bo wszystko co masz to pragnienie. Cały mój swiat gnije, moje pozywienie stało się padlina, którą nie mogę się już żywić-ten pokarm, który sobie wciskam przestał byc chlebem i zobaczyłem jego prawdziwą postać. Czy jesteś w stanie przyjąć ten dar narodzin i odrzucić stry swiat?. Jedyne co chcesz to utrzymać stary porządek w innym opakowaniu. Nie chcesz nic zobaczyć-jedyne co chcesz to być zwycięzcą w tej walce jak ja. Nic nie jesteś w stanie zrobić poza oszukiwaniem siebie dopóki stary świat nie zostanie Ci wyszarpnięty albo nie umrze. Oto mój największy post. Każde z twoich marzeń mogę obrócić w pył, a ty uciekniesz albo będziesz chciał mnie zabić-oto jaki jesteś. Oto moja pieśń robaka. Jedyne co możesz zrobić to trwać na tym targowisku wzniosłością. Oto jest...