Wyszukiwanie


Urząd

2009-07-15 22:03

Idę dzisiaj do urzędu

By załatwić pewną sprawę

Wedle odwiecznego trędu

Niosę w torbie dużą kawę

Do pokoju wchodzę włanie

Jak tu na mnie ktos nie wrzasnie !

Zaraz...za chwileczkę !

Przerwa na kanapeczkę !

Więc przepraszam i wychodzę

Muszę czekać...nie ma rady

Pewnie głodna...myslę sobie

Gdy człek głodny...szuka zwady

I tak mija pół godziny

Mówię sobie - To już drwiny

I raz jeszcze wejsć próbuje

Siedząc czas swój tu marnuję

Więc znów pukam - drzwi otwieram

Kłaniam sie, bo chcę być miła

A ta znowu się wydziera

Proszę czekać - faks wysyłam !

Nie no chyba tu zwariuję

Zaraz ją tam zamorduję !

W końcu wejsć mi pozwoliła

Lecz nie była zbytnio miła

Więc odrazu kawę stawiam

Słyszę - Dla mnie ? Och jak miło

Tak to nigdy nie odmawiam

Wie Pani...nie trzeba było

I swą sprawę załatwiłam

Lecz na pociąg się spóźniłam